19 Aralık 2015 Cumartesi

Soru-Cevaplar 51-60

51- (Özlem Tunalı): Bazı spiritüeller neden kertenkelelerden korkar veya ürker? Sebebi nedir? Spiritüeller aslında çok iyi olduğu için doğayla bir bütün olmak istemez mi ve bütün hayvanları kucaklamak istemez mi?
Bunun aslında kökensel bir sebebi var. Orion diye bir gezegen var. Gezegenin özelliği, sürüngenler gezegeni. Zamanın ilk çağlarında dünyada savaşlar vardı. İyiler ve kötüler arasında. Kötüler sürüngenlerdi. Dünyadaki bütün sürüngenler Orion gezegeninden gönderilmiştir. Orion'daki varlıklar kötüyü temsil eder.
(Dinazorlar da mı oradan geldi?) Evet hepsi. Yılanlar, kertenkeleler, sülüksüler, yapışkanlılar, solucanlar. İyi varlıkların enerjisi onlarla tam tersidir. Onların enerjisi negatiftir. Ben astrala çıktığımda derim ki, "Ben nötrüm". Neden, çünkü onlar enerjime gelmesin diye. Çünkü onlar bizim enerjimizi çekmeyi çok sever. Pozitiflere gelirler. Normal bir insanın onları sevmesiyle, spiritüel bir insanın onlara bulaşmaması farklıdır. Bizim enerjimiz bambaşka olduğundan ve daha farklı gezegenlerde yaşadığımızdan ötürü onlarla artı-eksi kutuplar gibiyiz.
(Ben vakti zamanında Kırmızı Kaliforniya Solucanı besledim. Solucan gübresinin bitkilere ve geri dönüşüme bir sürü yararı var. Ben iyilik mi yaptım, kötülük mü?) Bu iyilikte değil, kötülükte değil. Bu bilimsel bir yöntem.
(Kertenkeleye dokunmadım ama diğer kurbağa, salyangoz, solucana dokunduğumda da kendimi kötü hissetmem) Ama her galaktik aynı değildir.
(Her galaktiğin ayrı bir korkusu mu var?) Bu korkuyla alakalı bir şey değil. Ben açık olan bir galaktiğim. 4 yaşımdan melekleri görüyordum. İnsanlara yardım etmeyi isterdim. 4 yaşımdayken önceki hayatımdaki geldiğim gezegendeki ailemin resmini çiziyordum. "Buraya gidelim. Ne zaman beni eve götüreceksiniz? Neden gitmiyoruz?" diyordum. Sen eğer bu kadar çok şey hatırlıyorsan bu varlıklar senin için aynı olmayabilir. Çünkü onların da geldiği yeri hatırlarsın. Onları da görüyorsun, kendini de görüyorsun. Ve onların senden ne kadar farklı olduğunu da görüyorsun. Ama görmeyen ve kapalı bir insan için onlar daha nötrdür. Ama açık bir insan için onlar nötr değil. Aslında ben Orion'un enerjisini hissettiğim için bende bu etkiyi yapıyor.
(Peki dinazorlar niye yok edildi? Bilinçli olarak mı?) Kesinlikle bilinçli olarak. Çünkü dünya enerjisine uymuyorlardı onlar artık. Onların enerjisi dünyayı kaldırmıyordu.
(Yani birileri karar verdi ve bu gezegende ilk önce dinazorlarla başlasın hayat mı dedi? Ve sonra ne oldu da buna insan eklendi mesela?) Öyle demeyelim. O zaman öyle düşünürsek yanlış olur.
(Ama dinazorlarla insanlar aynı devirde yaşadı mı?) Hayır bizden önceki zamanlarda yaşamış onlar. Çizgi filmlerde de çok güzel tasvir edilir bunlar. Kötüler hep sürüngenlerdir.

52- Herşeyin ruhu var diyoruz. Hayvanlarda hayvan ruhu olduğunu da söylemiştiniz. Peki hayvan ya da bitkilerin ruhu da tekamül sürecine tabi midir?
53- Dünyaya ilk kez doğanlara Galaktik demiştik. Peki ya tüm evrene ilk defa doğan ruha özel bir isim ya da statü veriliyor mu spritüelizmde?

54- Düşüncem yaşamımı etkiler. Peki ya düşüncemi değiştirirsem seçimlerim değişir mi ve Seçimlerimi değiştirirsem düşüncem değişir mi? Eğer ikisi de evetse, hangisini değiştirmek daha kalıcı sonuç verir? (Bu soru, spiritüellik içermediğinden buraya koymayabiliriz.)

55- (Duygu Uğur): Çok kısaca ve minicik birine anlatır gibi spirituel ne demektir? Kişinin spirituel oldugu nasil anlaşılır? Sizdeki yansıması nedir spiritüelliğin? Bunu kendimiz ve çoğunluk icin nasıl faydalı kılarız?

SORUNUN NUMARASI SONRADAN DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.


56- Birçok kişisel gelişim öğretisinde "Siz eşsizsiniz ve kendinizi sevin" benzeri telkinler vardır. Halbuki grupta paylaşılan bazı video ve yazılarda da "Tüm evren aslında birdir" benzeri ifadelerin yer aldığını görüyoruz. Ben şahsen evrendeki herşeyin bir olduğu fikrine daha yatkın buluyorum kendimi. Ama hangisi doğru? ya da ilk ifadenin yer aldığı yazılar "kişisel gelişim" kandırmacası mıdır? Ne de olsa "Kişisel gelişim dini"nin kapitalizmin bir icadı olduğunu düşünenlerde var.
57- Şimdi soracağım soru fazlasıyla "popüler" ve spiritüellik dışı gelebilir. Şu fotoğrafa ( https://www.facebook.com/Siradisibilgiler08/photos/a.381962578534345.89559.381952965201973/981953985201865/?type=1&theater ) göre arzulamak ve "ben" kavramlarını spritüelizm nasıl açıklıyor? Yani hem hayatımızda ne istersek isteyelim onu hayatımıza nasıl çekebileceğimizi öğreniyoruz bir çok öğretide, ben de istemeden de mutlu mu olmalıyız?

58- Klonlanan hayvan ya da insanların ruhları nasıl açıklanır? Yani klonların kendilerine ait ayrı bir ruhu mu vardır, yoksa aynı ruhun bir bölünmesini mi kullanırlar? Aynı şekilde, İkizlerin ruhu tek bir ruhun ikiye bölünmesi midir?

59- Ruh ile bilinç aynı şey midir? Hayvanların ruhu olduğunu ya da bilinci olup olmadığını nasıl ispatlarız?

60- Evrende 4. ve hatta bir çok sayıda boyuttan bahsediliyor. Ancak bazı yazılarda da 3 boyutlu dünyamızdan 4. boyuta etki edemediğimiz bahsediliyor. Zamanın olmadığı bir boyut olduğu iddaaları var. Peki bu şuna mı benziyor: Örneğin bir yazı yazarak 2 boyutlu bir "dünya" yaratıyoruz. Ama "yazının" bizden haberi yok ve bizimle etkileşime geçemiyor. Fakat biz bu 2 boyutlu "dünyayı" iletişim aracı olarak kullanabiliyoruz. O halde bizde 4. boyutta yaşayan varlıklar için bir iletişim/etkileşim aracı mıyız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder